Lion Ukutula first days - Reisverslag uit Rosebank, Zuid-Afrika van Robin Lith - WaarBenJij.nu Lion Ukutula first days - Reisverslag uit Rosebank, Zuid-Afrika van Robin Lith - WaarBenJij.nu

Lion Ukutula first days

Blijf op de hoogte en volg Robin

12 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Rosebank

Sorry delay delay, lukte me maar niet om op de mobiele een reisverslag te maken!

Eerste twee dagen in het Breeding centre zijn echt zo gaaf! Eerste dag was introductie en een tour, jullie kunnen al raden hoe ik slaap met die grote kl... Spinnen hier? Juist in een klamboe, in een slaapzak met huispakkie en sokken aan brrrrrr! Wel hardstikke gezellig en de cups en devils zijn zo geweldig!! (Cups is tot 3 maanden, de devils 3 tot 6 maanden.

Gisteren veggie dag dus groenten ophalen bij boerderijen was hard werken, daarna twee wijntjes in de bar anders slaap ik echt niet! Vanochtend eindelijk eerste cupday!! Eerst met de cups, daarna met de devils.. Ga de foto's uploaden als t lukt :-). Echt niet normaal gaaf dit. Vandaag verder vrij dus relaxen bij het zwembad en hopelijk nog n stukkie hardlopen en beweging als het wat koeler is.

Groetjes!!

• 13 Oktober 2014 - 09:40

Sabrina:

He moppie!! hoe gaaf dit! en ik zie het al helemaal voor me met die spinnen..
    Remember die spin bij mij thuis.. en waarschijnlijk zijn ze bij jou VEEEEEL groter!

de foto's zijn echt super gaaf joh! Jaloersssssssss!! nee hoor vind het superleuk voor je en lekker genieten ervan! cuddle timeeeeeeee! <3

Veel plezier nog schatje!