first three days in Jo-burg - Reisverslag uit Rosebank, Zuid-Afrika van Robin Lith - WaarBenJij.nu first three days in Jo-burg - Reisverslag uit Rosebank, Zuid-Afrika van Robin Lith - WaarBenJij.nu

first three days in Jo-burg

Door: Zakazulu blonde

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Rosebank

Joehoeeee,

hier is blondie dan eindelijk met verslag ;-)
Gisteren na 14 uur reizen aangekomen op Johannesburg om 9 's ochtends, had ik natuurlijk weer dat ik TravelAwesome niet kon vinden - pas rond 12 de dame gevonden, nog gewacht op paar anderen tot 2 uur - daarna naar een prive hostel met nog 20 andere meiden.

Super leuke begeleiders hier, eentje heeft al mijn thee al 'gestolen' - zo verliefd was hij haha - leuke sportieve homo, dus heb mijn maatje al gevonden natuurlijk. Lekkere warme douche, beetje gewinkeld, maskertje op en geslapen als een mummie in mijn slaapzak, schijterd voor spinnen..

Al vroeg opgestaan natuurlijk om even buiten te trainen - lekker opstaan het is al licht om 6 uur. Vandaag veel gezien van Johannesburg - oude huis van Nelson Mandela, mooie maar ook pijnlijke geschiedenis en langs de militaire basis gegaan. Daarna nog een Soweto tour en hoge toren van 100 meter opgegaan, geweldig uitzicht! Bizar hoe je het verschil tussen arm en rijk hier ziet....zucht. Vanavond een Braai(BBQ) gehad, super veel groenten hier dus gelukkig voor mij! Morgen een hele dag op pad met het team hier en vrijdag eindelijk naar mijn project, zin in!

Hou niet zo van dagboeken, maar dacht toch even een update!

Groetjes,
African Blonde

  • 08 Oktober 2014 - 22:23

    Marleen:

    Je eerste echte dag goed besteed! Leuk om te lezen. Geniet nog maar even van de stad voordat je bush in verdwijnt! X

  • 08 Oktober 2014 - 22:34

    Nicoleta:

    Hi Robin,
    I'm glad you arrived safe and you're already making new friends. Have fun. I think you will love the lions so much you will want to stay.
    Enjoy your adventure.
    Nicoleta

  • 09 Oktober 2014 - 09:00

    Marta:

    Great you found your maatje :)! Enjoy and post photos soonnnnn :D

  • 09 Oktober 2014 - 11:01

    Kimmie :

    Hey Tuttebellie!!
    Wat fijn dat je het naar je zin hebt!
    En ik maar denken dat er een tijdsverschil van 12 uur was hihi!
    Lekker genieten en geef Simba een zoentje van me

    XXXX

  • 09 Oktober 2014 - 13:25

    Sylvia:

    Heeh Robin, ik kreeg je link van Andrea want ik was te nieuwsgierig. Klinkt allemaal heel leuk en relaxed. Ben heel erg benieuwd naar je belevenissen! Heel veel plezier...enne volgende keer ook wat fotos sturen hoor!!!

  • 09 Oktober 2014 - 17:19

    Andrea:

    hee Robin, leuk om van je te horen! ik weet zeker dat je time of your life zult hebben :) we willen wel snel weer een verslag zien. Heel leuk foto trouwens in je profiel :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Africa Baby Lion Breeding project 2014

Actief sinds 24 Sept. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 2352

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 24 Oktober 2014

South Africa Brits, Lion Breeding 2014

Landen bezocht: